Thursday, October 26, 2006
I'm back to work already!!!!! Its d 3rd day of Aidilfitri and I AM BACK TO WORK ALREADY????? huh????? what is happening to you mama??? dont you want to celebrate it a little bit longer...???? hehehehe :) This is what we call.... a close feeling towards the company's good image... towards ensuring that the company is saved from more complaints ...hahahha btoi ke mama ni??? Rasanya those who's doing the same job just like me would feel the same way... x kisah la x dapat cuti panjang... asalkan mama x resah gelisah kat kampung...sebab duk pkkan hal ofis...

And today, I am accompanied by my little pricess..... obviously I cant do much... but fortunately, the system is down..so..memang mama x boleh nak wat keje sangat pun.. la ni anisah tgh sedap tidoq atas meja mama..so I'm updating this blog plus do some works that I can... quite difficult nak wat keje bila one of the system is down kan... rasa incomplete...so semangat nak wat keje pun jadi hilang...


Ni gambaq anisah dah kelenaan tidoq...plus the supply i bougt for her...;) mama pun sebenarnye mengantuk...penat beraya semalam pun x abis lagi......

 
posted by adiksu at 12:10 PM |


2 Comments:


At October 30, 2006 9:22 AM, Blogger catatan i am nieta

wahh dah tukar template pulak.. lama tak tengok mama anisah update blog.. update la selalu especially citer psl anisah.. :)

p/s : selamat hari raya..maaf zahir & batin

 

At October 31, 2006 2:41 PM, Blogger adiksu

hikhikhik...itula pasal...xpe xpe...azam baru..nak banyak story pasal anisah..:)